Konkursas

Sukurk pergalingus marškinėlius!

2019 m. Lietuvos krepšinio rinktinė sieks dar vieno įsimintino pasirodymo pasaulio krepšinio čempionate Kinijoje. Jau tapo tradicija, kad Lietuvos krepšinio rinktinė išsiskiria itin stipriu sirgalių palaikymu, kurie savo lojalumą rinktinei reiškia rinkdamiesi aprangą su lietuviška simbolika.

Aktyvaus laisvalaikio prekės ženklas „Audimas“ yra sukūręs daugybę aprangos kolekcijų Lietuvos sportininkams ir sirgaliams. Šiais metais „Audimas“ skelbia atvirą konkursą, kuriame krepšinio mylėtojai kviečiami siūlyti savo tobulų sirgaliaus marškinėlių dizainą. Geriausi darbai ne tik bus apdovanoti piniginiais prizais, bet bus pagaminti ir atsidurs „Audimo“ parduotuvių lentynose.

Konkurso taisyklės:

  1. Sukurti marškinėlių dizainą, kuris atitiktų šiuos kriterijus:
  • dizainas turi būti unikalus ir išskirtinis;
  • atspindėti lietuviškumą;
  • atspindėti krepšinio tematiką;
  • motyvuoti krepšinio sirgalius.
  1. Techniniai reikalavimai dizainui: 

Marškinėlių šablonai:

  1. Marškinėlių dizaino pavyzdžiai turi būti pateikiami el. paštu: konkursas@audimas.lt, vienas asmuo gali pateikti kelis variantus.
  2. Marškinėlių maketus galima siųsti nuo š.m. 11 12 iki 12 02 (imtinai).
  3. Iš pateiktų variantų komisija atrinks 5 nugalėtojus, kurie bus paskelbti nuo 12 03 iki 12 09. Kiekvienas jų gaus 300 eur vertės prizus: 200 eur premiją ir 100 eur „Audimo“ dovanų čekį.
  4. Komisiją sudarys ir darbus vertins šie nariai:

Rapolas Vosylius, „Audimo“ kūrybos vadovas

Rytis Kazlauskas, sporto komentatorius

Tomas Delininkaitis, krepšininkas (Klaipėdos „Neptūnas“)

Šarūnas Mazalas, Lietuvos krepšinio lygos komunikacijos direktorius

Edvardas Kavarskas, dizaino strategas. Pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūros „Étiquette“ partneris.

  1. Konkursą laimėję asmenys perleidžia AB „Audimui“ visas intelektines teises į savo konkursui pateiktus kūrinius.