NEMOKAMAS pristatymas nuo 55Eur per 2-4 d.d. Lietuvoje

SPINTOS „KARALIUS“ – MARŠKINĖLIAI. TARPAUTINĖ MARŠKINĖLIŲ DIENA.

Be kokio drabužio neįsivaizduojate savo spintos? Tikriausiai dauguma net nedvejodami atsakytų, kad be marškinėlių, rūbo tinkančio visiems sezonams ir gyvenimo atvejams – tiek treniruotėms, tiek darbui biure. Skaičiuojama, kad vidutiniškai vienas žmogus spintoje turi 27 marškinėlius. Šis universalus drabužis visuomet išgelbės, kai sunku nuspręsti, ką norite apsirengti, tiks tiek prie džinsų ir šortų, tiek prie sijonų. Nors dažnai būna nuvertinami, marškinėliai tikrai galėtų būti vadinami spintos karaliais, tad nuo 2008 metų birželio 21 dieną yra švenčiama tarptautinė marškinėlių diena. Tačiau tam, kad šią šventę paminėtumėte tinkamai, prieš jums apsivelkant savo mėgstamiausius marškinėlius (arba nusiperkant naujus), dalinamės šio drabužio istorija.

 

 

Marškinėliai išpopuliarėjo dar 1904-iais metais „Cooper Underwear Company“ žurnalo reklamoje, kurioje buvo pavaizduoti du vyrai. Pirmasis vyras vilki tradicinius, apdribusius apatinius marškinėlius su sagutėmis ir jaučiasi itin nepatogiai, o antrasis dėvi šiuolaikinius ir labiau aptemptus marškinėlius, yra su ūsais, rūko cigarą ir ypač pasitiki savimi. Pagrindinis šių marškinėlių privalumas tuo metu buvo jų apykaklė – ji buvo tampri, dėl to jos nereikėjo segti mažomis sagutėmis, kaip buvo įprasta prieš tai.

Pirmą kartą šis drabužis pasirodė didžiuosiuose ekranuose 1951-iais metais, kai aktorius Marlonas Brando vilkėdamas marškinėlius nusifilmavo filme „Gatvė, pavadinta troškimu“. Tais metais marškinėlių pardavimai iš viso siekė 180 milijonų dolerių. Tuo pačiu metu kompanijos ėmė naudoti pagrindinį marškinėlių privalumą – marginimus.

 

 

Pirmieji reklamos tikslais marškinėlių marginimus panaudojo „Disney“, kurie ant šio drabužio pradėjo spausdinti Mickey Mouse ir kitų „Disney“ personažų atvaizdus bei kurortų pavadinimus, o netrukus juos sekė kitos kompanijos, ieškančios naujų būdų reklamuoti savo prekės ženklus. Nuo 1960-ųjų marškinėliai išpopuliarėjo kaip būdas, parodyti savo mėgstamiausias roko grupes, netrukus ant jų buvo imta spausdinti ir politines žinutes. 6-ojo dešimtmečio pabaigoje išpopuliarėjo spalvingas marškinėlių dažymo būdas, vadinamas batikos raštu (angl. tie-dye), šiuo metu tokio stiliaus marškinėliai išgyvena tikrą atgimimą.

 

 

Audimo parduotuvėse rasite klasikinius, vienspalvius, medvilninius marškinėlius trumpomis ir ilgomis rankovėmis, taip pat, norintiems ryškesnio įvaizdžio, galime pasiūlyti skirtingus marginimus. Aukšto intensyvumo treniruotėms bei aktyviam laisvalaikiui puikiai tiks Audimo Active kolekcijos marškinėliai, kurie yra pagaminti  iš funkcionalios, tamprios bei itin greitai drėgmę sugeriančios ir išgarinančios medžiagos. Išsirink sau tinkamiausią variantą ir švęsk marškinėlių dieną kartu su Audimu!