D.U.K

Ką daryti, jei įrašiau ne tą adresą į užsakymo duomenis?

Jei nurodėte netinkamą pristatymo adresą pasirinkę pristatymą su LP EXPRESS ar ZITICITY, iš karto susisiekite su klientų aptarnavimu el. paštu eprekyba@audimas.lt arba telefonu +370 620 78167 (susisiekite d. d. nuo 9.00–18.00 h). Į užklausas, pateiktas savaitgaliais ar šventinėmis dienomis, atsakysime per 1–2 d. d.

Ar įmanoma atšaukti ar atidėti užsakymą?

Savo užsakymą galite atšaukti parašydami laišką į eprekyba@audimas.lt. Laiške nurodykite savo vardą, pavardę ir užsakymo numerį. Mūsų vadybininkas anuliuos Jūsų užsakymą ir pinigai bus grąžinti į Jūsų banko sąskaitą per 1-2 d.d. ZITICITY siuntų pristatymo atidėjimo galimybės nėra.

Kaip pakeisti užsakymo duomenis?

Savo užsakymo duomenis galite patikslinti parašydami laišką į eparduotuve@audimas.lt. Laiške nurodykite savo vardą, pavardę, užsakymo numerį ir tikslinamus duomenis.
Pasirinkę pristatymą ZITICITY kurjeriu, siuntimo adresą galite pakeisti tik tam užsakymui, kuris nėra ruošiamas išsiuntimui. Norėdami pakeisti siuntimo adresą, informuokite mus el. paštu eparduotuve@audimas.lt arba tel. +370 620 78167 ir nurodykite savo užsakymo numerį, kuriam norite pakeisti adresą, bei naują pristatymo adresą su tiksliu pašto kodu.

Kokiais būdais galima atsiskaityti?

Atsiskaityti už savo įsigytus pirkinius galite bankiniu pavedimu per SEB, SWEDBANK, Luminor | DNB, PayPal sistemą arba pristačius prekes. Pasirinkę kurjerio pristatymą arba LP Express pristatymo būdą, galite atsiskaityti mokėjimo kortele.
Jei pirkėjas pasirenka prekių pristatymą per ZITICITY kurjerius, galimas tik išankstinis užsakymo apmokėjimas el. bankininkyste.

Ar galima grąžinti netikusias prekes?

Jei iš www.audimas.lt įsigyti pirkiniai netinka pagal dydį arba yra netinkamos kokybės, juos galite grąžinti mums nemokamai per 30 dienų nuo jų pristatymo dienos (išskyrus apatinį trikotažą, kojines bei daugkartinio naudojimo kaukes (mažmeninės prekybos taisyklės, II-asis skyrius, I-asis skirsnis)). Prekių grąžinimo būdai:
- Prisijunkite prie savo www.audimas.lt paskyros ir skiltyje ,,Mano užsakymai" suraskite prekę, kurią norite grąžinti, ir spauskite mygtuką „Grąžinti prekes“ bei baikite pildyti grąžinimą užpildydami reikalingus duomenis.
Jei esate neregistruotas pirkėjas, turite užsiregistruoti.
Užpildę savo paskyroje grąžinimą, gausite patvirtinimo laišką dėl gauto grąžinimo prašymo. Per 1 d. d. Jūsų prašymas bus peržiūrėtas ir tada gausite el. laišką su grąžinamos siuntos numerio kodu, kuris bus reikalingas siuntos talpinimui terminale. Atvykus prie bet kurio LP EXPRESS terminalo, jo ekrane turėsite pasirinkti „Siųsti siuntą“, įvesti el. paštu gautą siuntos kodą ir atsispausdinti siuntos grąžinimo lipduką. Ant siuntos užklijavę lipduką turėsite jį nuskenuoti ir įdėti siuntą į terminalą. Kai siunta pasieks sandėlį ir bus apžiūrėta – gausite tai patvirtinantį laišką.
- Siuntą taip pat galite grąžinti bet kurioje firminėje AUDIMAS parduotuvėje.
Prisijunkite prie savo www.audimas.lt paskyros ir skiltyje ,,Mano užsakymai" suraskite prekę, kurią norite grąžinti, ir spauskite mygtuką „Grąžinti prekes“ bei baikite pildyti grąžinimą užpildydami reikalingus duomenis. Pasirinkite prekių grąžinimas „Artimiausias LP EXPRESS terminalas“.
Jeigu esate neregistruotas pirkėjas, turite užsiregistruoti.
Supakavę siuntą, grąžinkite ją į bet kurią AUDIMAS parduotuvę (visų AUDIMAS parduotuvių adresus rasite čia: https://www.audimas.lt/apie-mus/musu-parduotuves/).
Pardavėjoms/konsultantėms Jums reikės pasakyti grąžinimo numerį su „R“ raide, kurį matysite prisijungę prie savo audimas.lt paskyros.
SVARBU: Prekių grąžinimas galimas tik tuo atveju, jei prekės nebuvo naudojamos, sugadintos, nėra praradusios prekinės išvaizdos, supakuotos originalioje pakuotėje, turi etiketes ir pirkimo dokumentus.

Kaip man pasikeisti drabužį, jei netinka dydis?

Jei Jums netiko įsigyto drabužio dydis, Jūs galite grąžinti prekę mums, atsižvelgdami į prekių pristatymo būdus, aprašytus aukščiau.

Ką daryti, jei gavau brokuotą prekę ir jos nenaudojau?

Jei gavote brokuotą prekę ir jos nenaudojote, ją galite pasikeisti bet kurioje fizinėje AUDIMAS parduotuvėse. Jei prekė netiko, ją galite grąžinti užpildę elektroninę grąžinimo formą, tačiau prašome kartu į siuntą pridėti lapą, ant kurio būtų užrašyta, jog tai yra brokuota prekė. Taip galėsime lengviau suprasti, jog grąžinote prekę dėl broko ir galėsime ją išimti iš prekybos.

Ką daryti, jei įsigijau nekokybišką gaminį?

Jei nekokybišką prekę įsigijote fizinėje AUDIMAS parduotuvėje ir pastebėjote, kad nešiojant atsirado defektas, dėl prekės pretenzijos galite kreiptis į bet kurią fizinę AUDIMAS parduotuvę. Jei prekę įsigijote elektroninėje parduotuvėje, prašome susisiekti su mumis el. paštu eparduotuve@audimas.lt. BŪTINA nurodyti užsakymo numerį, atsiųsti gaminio defekto nuotraukų ir išsamiai aprašyti, kas nutiko gaminiui.

Grąžinant prekes svarbu:
  • Tvarkingai ir sandariai supakuoti prekes, kad jos negalėtų iškristi ar būti pažeistos gabenimo metu;
  • Užpildyti prekių grąžinimo prašymo formą, kurią rasite savo siuntinyje. Grąžinimo formoje svarbu nurodyti grąžinimo priežastį bei savo banko sąskaitos numerį.
  • Ant siuntinio nurodyti grąžinimo adresą: UAB „Audimas Brand", E-prekyba, Raudondvario pl. 80, LT-47182 Kaunas.
  • Siuntą prašome siųsti registruotu paštu. Siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

Gavę grąžinamą prekę, pinigus Jums grąžinsime per 14 dienų į prekių grąžinimo/keitimo formoje nurodytą banko sąskaitą UAB AUDIMAS įmonės vardu.

Ar galima sumokėjus už prekę, ją pristatyti kitam asmeniui?

Jei už prekę sumokate Jūs, tačiau prekę norite pristatyti kitam asmeniui, spauskite „Siųsti prekes kitu adresu“, pasirinkite pristatymo būdą ir nurodykite asmens, kuriam pageidaujate, kad būtų pristatyta prekė, duomenis.

Kiek laiko užtruks pristatymas?

Prekių pristatymo laikas, atsižvelgus į pristatymo būdą, skiriasi. Daugiau informacijos rasite "informacija klientui".

Kiek kainuos pristatymas?

Prekių pristatymo kaina, atsižvelgus į pasirinktą pristatymo būdą, skiriasi. Daugiau informacijos rasite "informacija klientui".

Man kilo klausimų, kurių čia neradau. Ką daryti?

Jei turite kitų klausimų ir neradote atsakymo D.U.K, galite rašyti mums eprekyba@audimas.lt. arba susisiekti telefonu +370 620 78167 (susisiekite d. d. nuo 9.00–18.00 h) Į užklausas, pateiktas savaitgaliais ar šventinėmis dienomis, atsakysime per 1–2 d. d.

Kiek laiko galioja AUDIMAS dovanų kuponas?

AUDIMAS dovanų kuponas galioja 3 mėnesius nuo jo įsigijimo dienos. Jei dovanų kuponą įsigijote fizinėje AUDIMAS parduotuvėje, jo galiojimo laiką galite prasitęsti bet kurioje fizinėje AUDIMAS parduotuvėje. Jei dovanų kuponą įsigijote elektroninėje parduotuvėje, dėl dovanų kupono galiojimo laiko kreipkitės el. paštu eparduotuve@audimas.lt. Laiške BŪTINA nurodyti dovanų kupono kodą.

Kaip išsirinkti tinkamo dydžio rūbą?

Prie kiekvieno AUDIMAS asortimente esančio drabužio yra pateikta dydžių lentelė su matmenimis. Sužinoti, ar vieno ar kito drabužio dydis Jums yra tinkamas, taip pat galite ir pasitikrinę informaciją bendroje dydžių lentelės nuorodoje: https://www.audimas.lt/informacija-klientui/dydziu-lentele/.