Informacija klientui

Pristatymas

Užsakymo pateikimas

Iš karto po užsakymo pateikimo, mes atsiųsime Jums užsakymo patvirtinimą su visomis detalėmis. Prašome pasitikrinti ar teisingai nurodėte savo vardą, pavardę, adresą bei telefono numerį, kuriuo gausite informaciją dėl siuntos pristatymo.

Pristatymo informacija

Visas internetu įsigytas prekes pristatome Lietuvoje per 1-3 d. d., užsienyje pristatymas trunka 7-14 d.

Pristatymas Lietuvoje

Perkant prekių daugiau nei už 35€ - pristatymas NEMOKAMAS.

Pristatymo būdas — Kurjeris:

  • Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje per 1-3 darbo dienas.
  • Prieš pristatydamas prekes, Kurjeris suderins Jums patogų prekių pristatymo laiką užsakyme nurodytu telefonu.
  • Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.
  • Pristatymo mokestis € 2,5, perkant nuo € 35 pristatymas NEMOKAMAS.

Prašome Jūsų tiksliai užpildyti užsakyme reikalingus laukelius, kad kurjeris galėtų su Jumis susisiekti ir susitarti dėl patogaus Jums prekių pristatymo laiko. Nepamirškite nurodyti savo telefono numerio.

Pristatę prekes paprašysime Jūsų pasirašyti prekių pristatymo dokumentą.

 

Pristatymas į LP Express siuntų savitarnos terminalus:

  • Norėdami gauti prekes Jums patogiu metu, o taip pat už prekių pristatymą mokėti mažiau, savo užsakymą galite atsiimti iš Jums artimiausio LP Express siuntų savitarnos terminalo.
  • Pristatymo mokestis į savitarnos terminalą € 1,5
  • Užsakymams nuo € 35, pristatymas į savitarnos terminalą NEMOKAMAS.
  • Prekių užsakymo metu pasirinkite Jums artimiausią LP Express siuntų savitarnos terminalą. Jei pasirinkote atsiskaitymą pristatymo metu, savitarnos terminale už prekes galima atsiskaityti tik bankinėmis mokėjimo kortelėmis.
  • Į terminalą siuntos pristatomos per 1-3 darbo dienas ir šeštadienį.
  • Kai siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą terminalą, trumpąją SMS žinute gausite kodus, skirtus atsiimti siuntą.
  • Siuntą iš terminalo reikia atsiimti per 72 valandas nuo SMS gavimo.

 

Pristatymas į Lietuvos Pašto skyrių:

  • Atsiimkite prekes artimiausiame pašto skyriuje.
  • Pristatymo kaina € 2,5
  • Užsakymams nuo € 35, pristatymas į pašto skyrių NEMOKAMAS.
  • Atvažiuokite atsiimti prekes tik gavę pranešimą SMS žinute, kad prekė pristatyta į artimiausią pašto skyrių nurodytu adresu.
  • Siuntos į pašto skyrių pristatomos per 2-3 darbo dienas.

 

Prekes gali atsiimti tik siuntinio gavėjas, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Todėl atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos pašto darbuotojui pateikti asmens tapatybę patvirtinantį galiojantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

Prekių siuntimo kaina į užsienį priklausys nuo bendro siuntos svorio ir šalies, į kurią siųsime. Užsienyje drabužių bei aksesuarų pristatymas truks iki 7 darbo dienų. Visus mokesčius, susijusius su importo procedūromis kitoje šalyje, sumoka Pirkėjas.

Prekės grąžinimas

Prekę grąžinti galite per 14 dienų nuo prekės gavimo. Grąžinti galite visas AUDIMO elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes.

Grąžinama prekė turi būti:

  • Nenešiota ir be išorinių dėvėjimo ženklų (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • Supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;
  • Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos;

Grąžinant arba keičiant prekę būtina pridėti pardavimą įrodantį dokumentą (sąskaitą faktūrą, čekį arba mokėjimo išrašą). Nepamirškite užpildyti prekės keitimo/grąžinimo prašymo, kurį gausite kartu su prekėmis. Prašyme būtina nurodyti savo sąskaitos numerį.

 Prekę grąžinti galite:

  • Bet kurioje AUDIMO firminėje parduotuvėje NEMOKAMAI. Pinigai bus grąžinami į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų  (LR Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 2 dalis).
  • Arba siųsti mums registruotu paštu (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas), adresu: AB „Audimas", Raudondvario pl. 80, LT-47182 Kaunas, Gavėjas: E-prekyba. Pinigai bus grąžinami į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų  (LR Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 2 dalis).
  • Kalėdiniu laikotarpiu (nuo gruodžio 1 dienos iki gruodžio 31 dienos) elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes grąžinti galima iki sausio 15 dienos. Prekes grąžinti galima siunčiant registruotu paštu arba bet kurioje firminėje Audimo parduotuvėje. Grąžinant arba keičiant prekę būtina pridėti pardavimą įrodantį dokumentą (sąskaitą faktūrą, čekį arba mokėjimo išrašą). Nepamirškite užpildyti prekės keitimo/grąžinimo prašymo, kurį gausite kartu su prekėmis. Prašyme būtina nurodyti savo sąskaitos numerį.

Prekės keitimas

Pasikeisti prekę galite per 14 dienų nuo prekės gavimo. Pakeisti galite visas AUDIMO elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes.

Keitimui grąžinama prekė turi būti:

  • Nenešiota ir be išorinių dėvėjimo ženklų (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • Supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;
  • Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos;

Prekę pasikeisti galite:

  • Bet kurioje AUDIMO firminėje parduotuvėje tik į to paties modelio prekę (dydžio variacijos);
  • Norint gaminį pakeisti į kito modelio, formos, spalvos ar kitokių matmenų prekę, prašome siųsti mums registruotu paštu (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas), adresu: AB „Audimas", Raudondvario pl. 80, LT-47182 Kaunas.

Keitimas bus pristatytas į kliento nurodytą adresą per 14 dienų nuo prekės priėmimo. Jei pardavėjas neturi keitimui tinkamos prekės, pinigai bus grąžinti į pirkėjo nurodytą sąskaitą per 14 dienų, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu;

Esant kainos neatitikimui:

  • Jei keičiama į brangesnę prekę, klientas įsipareigoja padengti kainų skirtumą prekės pristatymo metu grynaisiais arba banko kortele.
  • Jei keičiama į pigesnę prekę, AB "AUDIMAS" įsipareigoja padengti kainų skirtumą į kliento nurodytą sąskaitą per 14 dienų nuo prekės gavimo.

 

Prekės defektas

Pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo daikto įsigijimo datos. (LR Civilinio kodekso 6,338 dalis) 

Mums svarbi jūsų nuomonė! Jei esate nepatenkinti įsigyto gaminio kokybe - kreipkitės į bet kurią AUDIMO parduotuvę. Mes išnagrinėsime jūsų pretenziją ir pateiksime atsakymą per 14 dienų. Pateikiant pretenziją būtina pridėti pirkimą įrodantį dokumentą (sąskaitą faktūrą, čekį arba mokėjimo išrašą)

Klausimais dėl gaminių kokybės kreipkitės tel. nr. +37068286901 (darbo dienomis 8-17 val.)

Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu AB “Audimas” atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas: tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/

Vartojimo ginčus spręsti neteismine tvarka kompetetinga Valstybinė vartototojų teisių apsaugos tarnyba (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt)