*Vienkartinė riboto laiko nuolaida pirmajam apsipirkimui internetu, taikoma tik nenukainotoms prekėms ir negalioja su kitais pasiūlymais.
VIDURIO SEZONO IŠPARDAVIMAS! Nuolaidos pažymėtoms prekėms. Daugiau informacijos rasite čia >
Šiemet Lietuva mini išskirtinę sukaktį – 150-ąsias Mikalojaus Konstantino Čiurlionio gimimo metines. Tai kūrėjas, kurio muzika ir tapyba jau daugiau nei šimtmetį įkvepia menininkus, tyrinėtojus ir paprastus žmones ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Čiurlionio kūryboje susilieja garsai ir spalvos, žemiška kasdienybė ir metafizinės vizijos, todėl jis iki šiol yra vadinamas unikalia asmenybe pasaulinėje kultūros istorijoje. Norėdami įprasminti šią sukaktį ir kartu aktualizuoti Čiurlionį šiandien, pristatome riboto leidimo AUDIMAS marškinėlių kolekciją, sukurtą kartu su menininke Jolita Vaitkute. Marškinėliai kviečia prisiminti, kuo esame ypatingi, ir dalintis šia žinute visame pasaulyje.
Sulaukusi pasiūlymo bendradarbiauti su AUDIMAS ir sukurti specialią marškinėlių kolekciją, skirtą Čiurlioniui, menininkė Jolita Vaitkutė nusprendė pažvelgti į šią asmenybę kitaip. Ji siekė pristatyti kompozitorių ir dailininką taip, kaip dar niekas nėra jo matęs – tarsi aprengti Čiurlionį neįprastu drabužiu ir apšviesti jį dar neregėta šviesa.
„Dažniausiai Čiurlionį matome tokį patį – žvelgiantį į mus iš vadovėlių ar muziejų ekspozicijų. Norėjau surasti kitokį kampą, parodyti jį šiuolaikiškai, gyvai, taip, kaip dar niekas nematė“, – apie kūrybinį procesą pasakoja M. K. Čiurlionio 150-mečio marškinėlių kolekcijos autorė Jolita Vaitkutė.
Menininkė archyvuose ieškojo įvairių Čiurlionio nuotraukų, jungė detales ir sukūrė visiškai naują jo portretą. Tai tapo pagrindu marškinėlių linijai – drabužiams, kuriuose tradicija įgauna šiuolaikinį pavidalą.
Vaitkutė nesirėmė konkrečiu Čiurlionio paveikslu ar spalvų palete – tai jos asmeninė interpretacija, bandymas atskleisti legendą kitu, dar neregėtu kampu.
„AUDIMAS – tai ženklas, gimęs judėjimui, aktyviam gyvenimui. Tačiau šis projektas liudija, kad judėti galima ne tik fizinėje erdvėje – galima judėti gilyn: į kultūros sluoksnius, į šaknis, į tai, kas mus formavo kaip tautą,“ – apie šventinių marškinėlių kolekciją pasakoja UAB ,,Audimas Brand“ vadovė Daiva Šulienė, pridurdama, kad tokiais projektais AUDIMAS peržengia aprangos gamintojo ribas ir tampa kultūros ambasadoriumi. ,,Jolitos Vaitkutės sukurta marškinėlių linija – tai ne tik drabužis, bet ir jautri praeities ir šiandienos sąjunga. Mums, kaip lietuviškam prekių ženklui, ypač svarbu prisidėti prie tokių iniciatyvų, kurios stiprina kultūrinį tapatumą ir skatina pasididžiavimą savo šaknimis“, – sėkmingu projektu džiaugiasi UAB ,,Audimas Brand“ vadovė Daiva Šulienė.
Menininkės kelionė link šio projekto prasidėjo dar paauglystėje. Vos šešiolikos ji sukūrė pirmuosius marškinėlius su Jurgio Mačiūno ir M. K. Čiurlionio atvaizdais – tą kartą idėją finansavo jos tėtis. Vėliau, minint Lietuvos šimtmetį, Jolita išplėtojo mintį atgaivinti istorines asmenybes ant drabužių, sukurdama originalius džemperius.
Šiandien kūrėjos svajonė įgavo naują mastą – jos darbą matysime ne galerijose, o gatvėse. Tai meno demokratizacija: kūrinys tampa prieinamas, artimas ir kasdien lydintis žmogų.
AUDIMAS riboto leidimo marškinėlių kolekcija sukurta tam, kad kiekvienas galėtume tapti Čiurlionio istorijos dalimi. Apsirengę šiuos marškinėlius, tampame kultūros ambasadoriais. Tai tarsi priminimas, kad mūsų šaknys – tvirtos, o mūsų kultūra – gyva ir aktuali šiandien. Ir kiekvienas iš mūsų gali prisidėti prie jos sklaidos pasaulyje.
M. K. Čiurlionio 150-mečio marškinėlių ieškok www.audimas.lt ir šiose fizinėse parduotuvėse: ,,Mega“, ,,Akropolis“ (Kaunas), ,,Panorama“, ,,Akropolis“ (Vilnius), ,,Akropolis“ (Klaipėda).