Mėgaukitės šventėmis be rūpesčių - užsakymus pateikę iki gruodžio 15 d. (23:59), gaukite juos iki Kalėdų!
1+1 = -20% pasiūlymas! Daugiau informacijos rasite čia >
Galioja nuo 2025 m. gruodžio 2 d., versija 3.1
UAB „Audimas Brand“ („Duomenų valdytojas“, taip pat – „mes“, „mūsų“, „mums“, „mus“ ar pan.) yra Jūsų asmens duomenų valdytojas. Mes atsakome už Jūsų asmens duomenų tvarkymą įvairiais atvejais: kai lankotės mūsų interneto svetainėje www.audimas.lt, apsiperkate mūsų fizinėse parduotuvėse, dalyvaujate akcijose ar konkursuose, esate mūsų verslo partneris ar kandidatuojate į darbo vietą.
Duomenų valdytojo rekvizitai:
UAB „Audimas Brand“
Buveinės adresas: Raudondvario pl. 80, LT-47182 Kaunas, Lietuva
El. paštas: [email protected]
***
Asmens duomenis tvarkome, laikydamiesi galiojančių Europos Sąjungos bei Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų bei šios Privatumo politikos („Privatumo politika“). Privatumo politikoje pateikiame esminę informaciją apie Mūsų lankytojų, klientų, verslo partnerių bei jų atstovų, kandidatų, ambasadorių ir kitų asmenų (toliau Privatumo politikoje priklausomai nuo konteksto, įvardijama kaip „Jūs“, „Jūsų“) asmens duomenų tvarkymą. Norėdami gauti detalesnę informaciją, kreipkitės Privatumo politikoje nurodytais kontaktais.
Jei esate vyresnis nei 14 metų, bet jaunesni negu 18 metų, prieš pateikdami Mums Asmens duomenis, privalote užtikrinti, kad turite tėvų/teisėto atstovo leidimą. Jei pateikiate ne savo Asmens duomenis, privalote turėti kito asmens sutikimą. Mums paprašius, turėsite įrodyti, kad toks sutikimas buvo gautas. Jaunesniems negu 14 metų draudžiama pateikti savo Asmens duomenis šioje svetainėje, be išankstinio tėvų ar kitų teisėtų globėjų sutikimo ir jo pateikimo Mums.
Šioje Privatumo politikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, BDAR)
Šioje Privatumo politikoje paaiškiname, kaip Mes tvarkome Jūsų asmens duomenis, teikdami paslaugas ir palaikydami tarpusavio ryšius. Kad būtų paprasčiau suprasti, duomenų tvarkymą aprašome pagal keturis kriterijus: tikslą, duomenų rūšį, teisinį pagrindą pagal BDAR ir saugojimo laikotarpį. Ši informacija pateikta šios Privatumo politikos 13 skyriuje esančioje lentelėje.
Mūsų aprašytos duomenų tvarkymo veiklos taikomos skirtingoms duomenų subjektų kategorijoms: kandidatams į darbo vietas, klientams, potencialiems klientams ir verslo partneriams ir t.t. Visos veiklos vykdomos vadovaujantis teisėtumo, sąžiningumo, skaidrumo, duomenų kiekio mažinimo bei tikslų apribojimo principais.
Atkreipiame jūsų dėmesį, kad mes netvarkome jokių specialiųjų kategorijų asmens duomenų (pavyzdžiui, duomenų apie sveikatą, politines pažiūras, religinius įsitikinimus ar biometrinių duomenų) nė viename duomenų tvarkymo etape. Todėl maloniai prašome neteikti tokių duomenų dalyvaudami atrankoje, sudarydami sutartinius santykius ar bet kokioje kitoje sąveikoje su Mumis.
Mes tvarkome Jūsų asmens duomenis, remdamiesi šiais teisiniais pagrindais:
Tam tikrais atvejais tie patys asmens duomenys gali būti tvarkomi pagal daugiau nei vieną iš aukščiau nurodytų teisinių pagrindų. Išsami informacija apie Jūsų asmens duomenų tvarkymo teisinius pagrindus pateikiama šios Privatumo politikos 13 skyriuje esančioje lentelėje.
Mes tvarkome ir saugome Jūsų asmens duomenis tik tiek, kiek tai yra būtina siekiant tikslų, dėl kurių jie tvarkomi, arba tiek, kiek to reikalauja taikytini teisės aktai. Išsami informacija apie Jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslus ir atitinkamus saugojimo terminus pateikiama šios Privatumo politikos 13 skyriuje.
Pasibaigus nustatytam duomenų tvarkymo ar saugojimo laikotarpiui, Jūsų asmens duomenis ištrinsime arba saugiai ir negrįžtamai anonimizuosime per kiek įmanoma trumpesnį, pagrįstą laiką.
Ilgesnis nei šioje Privatumo politikoje nurodytas duomenų saugojimo ir (ar) tvarkymo laikotarpis gali būti taikomas tik šiais atvejais:
Mes renkame ir tvarkome tik tuos Jūsų asmens duomenis, kurie yra pakankami ir būtini nustatytiems tikslams pasiekti. Jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslai, kartu su renkamos informacijos sąrašu, išsamiai aprašyti šios Privatumo politikos 13 skyriuje pateiktoje lentelėje.
Išsamesnė informacija pateikiama žemiau.
4.1. Paskyros sukūrimas ir administravimas
Norėdami naudotis papildomomis Mūsų elektroninės parduotuvės galimybėmis, klientai gali susikurti asmeninę paskyrą. Paskyros registracijos metu jie pateikia būtiną informaciją, kuri reikalinga vartotojo tapatybei nustatyti, kontaktui palaikyti bei paskyros funkcionalumui užtikrinti. Jeigu registracija nebaigiama, pateikti duomenys saugomi tik ribotą laiką ir vėliau automatiškai ištrinami. Svarbu pažymėti, kad pirkimus galite atlikti ir be paskyros – kaip svečias, neprisiregistravęs.
Sėkmingai sukūrus paskyrą, prasideda jos administravimas – Jums suteikiama galimybė tvarkyti savo kontaktinę informaciją, slaptažodį, peržiūrėti užsakymų istoriją, pasirinkti rinkodaros pranešimus ar sudaryti norų sąrašus. Administruojant paskyrą tvarkomi ir prisijungimų bei veiklos duomenys, kurie reikalingi siekiant užtikrinti paskyros saugumą ir tinkamą paslaugų teikimą. Šie duomenys saugomi tol, kol paskyra yra aktyvi, o ją ištrynus paliekami tik tie įrašai, kuriuos privaloma saugoti pagal teisės aktus, pavyzdžiui, buhalterinei apskaitai.
4.2. Prekių užsakymo priėmimo, apmokėjimo ir pristatymas
Kad galėtumėte sudaryti pirkimo sutartį ir įsigyti prekes Mūsų el. parduotuvėje, turite pateikti tam būtinuosius duomenis, tokius kaip vardas, pavardė, el. paštas, telefono numeris, pristatymo adresas ir mokėjimo informacija. Nepateikus šių duomenų, pirkimo procesas negali būti įvykdytas.
Kai pasirenkate norimas prekes ir patvirtinate užsakymą, Jūsų pateikti identifikaciniai ir kontaktiniai duomenys panaudojami užsakymo registravimui, o pirkimo duomenys leidžia užfiksuoti informaciją apie pasirinktų prekių kiekį, kainą ir taikomas nuolaidas. Prieš patvirtindami užsakymą, taip pat turite galimybę išsaugoti pasirinktas prekes pirkinių krepšelyje ar norų sąraše. Tokiu atveju tvarkomi duomenys apie pasirinktus produktus, jų kainas ir nuolaidas, siekiant užtikrinti patogų apsipirkimą ateityje.
Vėliau pereinate prie apmokėjimo etapo, kurio metu tvarkomi Jūsų finansiniai duomenys – pasirinktas mokėjimo būdas, mokėjimo operacijos informacija bei sąskaitos faktūros duomenys. Ši informacija yra būtina tinkamam atsiskaitymo proceso įgyvendinimui ir teisės aktų reikalaujamos finansinės apskaitos vykdymui.
Galiausiai, siekiant pristatyti Jūsų įsigytas prekes, naudojami gavėjo duomenys – vardas, pavardė, kontaktinė informacija ir pristatymo adresas. Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, gali būti tvarkomos ir papildomos detalės, tokios kaip pastabos kurjeriui. Tai leidžia užtikrinti, kad užsakytos prekės Jus pasiektų saugiai ir laiku.
Kiti duomenys (pvz., paskyros sukūrimui, naujienlaiškiams ar pageidavimų sąrašui) nėra būtini pirkimui. Jei jų nepateiksite, galėsite įsigyti prekes, tačiau negalėsite naudotis papildomomis mūsų svetainės funkcijomis ir paslaugomis.
Be to, siekiant užtikrinti atsiskaitymų patikimumą ir apsisaugoti nuo sukčiavimo, kai kuriais atvejais galime apriboti galimybę rinktis tam tikrus mokėjimo būdus (pvz., išankstinį apmokėjimą pristatymo metu) arba, esant pagrįstai rizikai, visiškai apriboti galimybę sudaryti naujus užsakymus.
4.3. Papildomos svetainės funkcijos ir personalizavimas
Mūsų svetainėje siūlome papildomas paslaugas, kurios padeda patogiau naršyti ir apsipirkti. Pavyzdžiui, galite pasinaudoti pokalbių robotu (chatbotu), kuris atsako į Jūsų užklausas ir padeda rasti reikiamą informaciją. Tokiu atveju tvarkome Jūsų pateiktą užklausos tekstą ir pokalbio istoriją, kad galėtume užtikrinti kokybišką konsultaciją ir pagalbą.
Norėdami užtikrinti svetainės prieinamumą, siūlome neįgaliųjų funkcionalumą, kuris leidžia keisti šrifto dydį, kontrasto režimą ar kitus naršymo parametrus pagal Jūsų poreikius. Tokie duomenys tvarkomi tik siekiant užtikrinti patogų svetainės naudojimą ir saugomi tol, kol galioja slapuko nustatymai arba yra aktyvi Jūsų paskyra.
Visos šios papildomos funkcijos skirtos pagerinti Jūsų apsipirkimo patirtį ir užtikrinti, kad naudotis svetaine būtų patogu, patikima ir pritaikyta individualiems poreikiams.
4.4. Tiesioginė rinkodara ir profiliavimas
Naudodami Jūsų duomenis, galime siųsti naujienas, akcijų pasiūlymus, nuolaidas ar kitą aktualią informaciją apie mūsų prekes bei paslaugas. Jeigu dar nesate mūsų klientas, tokią informaciją siųsime tik gavę Jūsų sutikimą, kurį bet kada galite atšaukti. Pažymėjus langelį (prekės užsakymo lange, registruojant Mūsų svetainėje paskyrą, Jūsų paskyros Mūsų svetainėje nustatymų skiltyje) ar nurodžius savo el. paštą naujienlaiškių užsakymo lange, Jūs pasirenkate gauti Mūsų siūlymus ir sutinkate, kad Mes su Jumis susisiektume el. paštu ir trumpąja SMS žinute. Turite teisę nesutikti gauti Mūsų pranešimų – tokiu atveju neturėsime galimybės Jums pateikti aktualios informacijos.
Esamiems klientams tokius pranešimus galime teikti ir be atskiro sutikimo, remdamiesi teisėtu mūsų interesu apie panašias prekes ar paslaugas, kurias buvote prieš tai įsigiję, bei palaikyti nuolatinį ryšį, jei po pirmo įsigijimo nepateikėte prieštaravimo el. paštu [email protected].
Kad mūsų pasiūlymai būtų Jums aktualesni, vykdome profiliavimą. Tai reiškia, kad analizuojame Jūsų veiksmus mūsų el. parduotuvėje, pavyzdžiui, kokias prekes peržiūrėjote, ar sukūrėte, bet neapmokėjote pirkinių krepšelio, ar domėjotės tam tikra kategorija, bet nepabaigėte pirkimo. Remdamiesi tokiais duomenimis, galime pateikti asmeniškai Jums pritaikytus el. laiškus, pvz., priminimus apie neapmokėtą krepšelį, nuolaidas konkrečiai prekei ar jos pristatymui, taip pat naujienlaiškius su aktualesniais pasiūlymais. Toks profiliavimas yra automatizuotas, tačiau jis nesukelia Jums teisinių pasekmių ar kito reikšmingo poveikio – jo tikslas yra pagerinti Jūsų apsipirkimo patirtį.
Be bendrų rinkodaros pranešimų, galite pasirinkti gauti ir išparduotų prekių likučių priminimus. Tai reiškia, kad jei konkreti prekė šiuo metu nėra pasiekiama, galite nurodyti savo el. pašto adresą ir mes Jus informuosime, kai ši prekė vėl bus grąžinta į prekybą. Tokie priminimai siunčiami tik Jūsų sutikimu ir tik dėl konkrečios Jūsų pasirinktos prekės.
Visais atvejais Jūs turite teisę nesutikti su tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimu ar profiliavimu ir savo pasirinkimą galite bet kada pakeisti paskyros nustatymuose arba pasinaudodami atsisakymo nuoroda mūsų siunčiamuose laiškuose. Taip pat atšaukti sutikimą galite parašę mums el. paštu [email protected].
4.5. Kandidatų duomenų tvarkymas
Mes tvarkome kandidatų asmens duomenis vykdydami atrankos procesą tam, kad priimami sprendimai dėl įdarbinimo būtų sąžiningi, skaidrūs ir pagrįsti. Pateikdami darbo paraišką, jūs pateikiate savo asmeninę informaciją, tokią kaip vardas, el. pašto adresas, telefono numeris, gyvenimo aprašymas (CV), motyvacinis laiškas, „LinkedIn“ profilio nuoroda (jei pateikiama), atsakymai į paraiškos klausimus bei bet kokia kita informacija ar dokumentai, kuriuos nusprendžiate įtraukti.
Vėlesniame atrankos etape galime rinkti apie jus rekomendacijas iš dabartinių ar buvusių darbdavių atstovų. Rekomendacijos gali apimti informaciją apie jūsų pareigas, darbo laikotarpį, atsakomybes, darbo rezultatus, išėjimo priežastis (jei taikoma) bei profesinį elgesį. Rekomendacijos iš dabartinio darbdavio renkamos tik su jūsų aiškiu sutikimu pagal BDAR 6 straipsnio 1 dalies a punktą. Buvusių darbdavių rekomendacijų rinkimo pagrindas – mūsų teisėtas interesas priimti pagrįstus ir atsakingus įdarbinimo sprendimus pagal BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktą.
Taip pat tvarkome pačių rekomendacijas teikiančių asmenų – paprastai tiesioginių vadovų ar personalo specialistų – duomenis, tokius kaip vardas, pareigos, profesiniai kontaktiniai duomenys ir rekomendacijos turinys. Šių duomenų tvarkymas būtinas vertinant kandidato tinkamumą ir yra grindžiamas mūsų teisėtu interesu užtikrinti sąžiningą bei patikimą atrankos procesą. Visa rekomendacijų metu surinkta informacija naudojama tik atrankos tikslais ir saugoma keturis mėnesius po atrankos proceso pabaigos, nebent ilgesnis saugojimas būtinas dėl teisinių reikalavimų.
Papildomai galime papildyti jūsų paraišką viešai prieinama informacija iš jūsų „LinkedIn“ profilio.
Visi atrankos metu tvarkomi asmens duomenys naudojami tik kandidatų vertinimo, teisėto ir sąžiningo atrankos proceso užtikrinimo bei apsigynimo nuo galimų su tuo susijusių teisinių pretenzijų tikslais.
4.6. Klientų aptarnavimas fizinėse parduotuvėse
Apsiperkant mūsų fizinėse parduotuvėse Jūsų asmens duomenys gali būti tvarkomi įvairiais tikslais. Parduotuvėse įrengtos vaizdo stebėjimo kameros, kurios naudojamos siekiant užtikrinti klientų, darbuotojų ir turto saugumą. Atliekant prekių grąžinimus ar keitimus tvarkomi tik su šiuo procesu susiję duomenys, reikalingi sandoriui įvykdyti ir teisinėms prievolėms užtikrinti. Dovanų kortelių pardavimo ir administravimo metu naudojama informacija, būtina kortelėms išduoti, aktyvuoti bei užtikrinti tinkamą jų panaudojimą.
Be to, parduotuvėse gali būti organizuojamos marketingo akcijos, konkursai ar loterijos. Tokiais atvejais tvarkome tik tuos duomenis, kurie reikalingi Jūsų dalyvavimui užtikrinti ir laimėjimams administruoti. Galiausiai, pasinaudojus Tax Free paslauga, tvarkomi tik tie duomenys, kurie yra būtini PVM grąžinimo procedūrai atlikti pagal teisės aktų reikalavimus.
4.7. Sutartiniai santykiai su partneriais ir tiekėjais
Vykdydami sutartinius santykius su mūsų partneriais bei tiekėjais tvarkome tik tuos asmens duomenis, kurie yra būtini sutarčiai sudaryti, vykdyti, administruoti ar nutraukti. Tai gali būti tiek fiziniai asmenys – pavyzdžiui, savarankiškai dirbantys paslaugų teikėjai ar rangovai, tiek juridinių asmenų atstovai – tiekėjų, paslaugų teikėjų ar kitų partnerių darbuotojai bei įgalioti atstovai.
Šiuo tikslu paprastai tvarkomi tokie duomenys kaip vardas, pavardė, pareigos, atstovaujamas juridinis asmuo, kontaktiniai duomenys (el. paštas, telefono numeris, adresas), mokėjimo duomenys, sutarties sąlygos, vykdymo eiga, korespondencija bei kita informacija, tiesiogiai susijusi su sutarties administravimu.
Kai sutartis sudaroma su fiziniu asmeniu, jo duomenys tvarkomi kaip tiesiogiai sutarties šalis – todėl be kontaktinės informacijos gali būti reikalingi ir kiti identifikaciniai bei finansiniai duomenys (pvz., asmens kodas, banko sąskaitos numeris). Kai sutartis sudaroma su juridiniu asmeniu, mes tvarkome tik atstovų duomenis, kurie yra būtini sutarčiai pasirašyti, vykdyti ir palaikyti ryšį, o finansiniai ir mokėjimų duomenys yra susiję su pačiu juridiniu asmeniu, ne su atstovu asmeniškai.
4.8. Santykiai su ambasadoriais
Bendradarbiaudami su mūsų ambasadoriais tvarkome jų asmens duomenis, reikalingus šių santykių užmezgimui, palaikymui ir viešinimui. Ambasadoriais gali būti tiek fiziniai asmenys, tiek juridinių asmenų atstovai, kurie sutinka atstovauti mūsų prekės ženklą, dalyvauti reklaminiuose ar komunikacijos projektuose bei viešinti mūsų produktus ar paslaugas.
Šiuo tikslu gali būti tvarkomi tokie duomenys kaip vardas, pavardė, nuotrauka ar vaizdo įrašas, socialinių tinklų profiliai bei su jais susijusi viešai prieinama informacija, taip pat kontaktiniai duomenys (el. paštas, telefono numeris), sutarties ir bendradarbiavimo sąlygos, komunikacijos turinys, atlygio ar kompensacijos duomenys. Jei bendradarbiaujama su juridiniu asmeniu, mes paprastai tvarkome tik atstovo kontaktinius duomenis, reikalingus sutarčiai sudaryti ir palaikyti ryšiui, o finansiniai atsiskaitymo duomenys yra siejami su juridiniu asmeniu, o ne su jo atstovu asmeniškai.
Ambasadorių duomenys gali būti naudojami ir viešai – pavyzdžiui, mūsų interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose ar kitose komunikacijos priemonėse, jei tokia sąlyga yra numatyta sutartyje ir ambasadorius tam davė savo sutikimą.
4.9. Klientų aptarnavimas ir pretenzijų nagrinėjimas
Mes tvarkome Jūsų informaciją tam, kad galėtume tinkamai aptarnauti klientus, atsakyti į jų užklausas bei išspręsti iškilusias problemas ar ginčus. Tai apima tiek kasdienį bendravimą su klientais, tiek pretenzijų nagrinėjimą, kai reikia grąžinti pinigus, pakeisti prekę ar įvertinti kitą situaciją. Siekdami užtikrinti aukštą paslaugų kokybę, bendraudami telefonu galime įrašyti pokalbius, tačiau tai darome tik Jūsų sutikimu.
Jūsų duomenys šiais tikslais tvarkomi tam, kad galėtume įvykdyti savo įsipareigojimus, užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą, laikytis vartotojų teisių apsaugą reglamentuojančių teisės aktų ir užtikrinti sklandų ginčų sprendimą.
Mes turime paskyras socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“, kuriose skelbiame informaciją apie mūsų prekes, paslaugas bei naujienas, bendraujame su sekėjais ir palaikome ryšį su mūsų bendruomene. Kai naudojatės šiomis paskyromis, visą Jūsų pateiktą informaciją (pvz., komentarus, pranešimus, paspaudimus „Patinka“ ar „Sekti“) pirmiausia renka ir tvarko atitinkamo socialinio tinklo valdytojas pagal savo privatumo politiką. Todėl rekomenduojame susipažinti su „Facebook“ ir „Instagram“ privatumo pranešimais bei kreiptis tiesiogiai į šias platformas, jei turite klausimų dėl Jūsų duomenų naudojimo jų sistemoje.
Jei sutinkate, galime Jūsų paskelbtą turinį (pvz., nuotrauką ar komentarą) perpublikuoti ir (ar) publikuoti savo socialinių tinklų paskyrose rinkodaros ir (ar) internetinėje svetainėje ir viešųjų ryšių tikslais. Tokiu atveju šis duomenų naudojimas grindžiamas Jūsų sutikimu, kurį bet kada galite atšaukti kreipdamiesi į mus el. paštu [email protected] arba naudodamiesi atitinkamomis socialinių tinklų funkcijomis. Gavę prašymą, nedelsdami pašalinsime Jūsų turinį iš savo paskyrų.
Pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą Jūs turite kelias svarbias teises, susijusias su Jūsų asmens duomenimis. Žemiau pateikiame paaiškinimus, ką jos reiškia ir kaip jos gali būti taikomos mūsų veikloje.
Teisė susipažinti su duomenimis. Jūs turite teisę sužinoti, ar mes tvarkome Jūsų asmens duomenis, ir gauti informaciją, kokie duomenys yra renkami, kokiais tikslais naudojami bei kam perduodami. Pavyzdžiui, galite kreiptis dėl savo užsakymų istorijos ar paskyros informacijos. Tokiu atveju pateiksime ir šių duomenų kopiją, tačiau jei dokumentuose yra kitų asmenų duomenų, jie gali būti paslėpti, kad nebūtų pažeistos jų teisės.
Teisė reikalauti ištaisyti duomenis. Jeigu mūsų turima informacija apie Jus yra netiksli ar pasenusi, turite teisę ją ištaisyti arba papildyti. Pavyzdžiui, jei pasikeitė Jūsų pristatymo adresas ar kontaktinis numeris, galime jį atnaujinti. Kartais galime paprašyti papildomų įrodymų, kad įsitikintume, jog pakeitimas yra teisingas.
Teisė reikalauti ištrinti duomenis („teisė būti pamirštam“). Jūs galite prašyti, kad Jūsų duomenys būtų ištrinti, kai jie nebėra reikalingi tikslams, kuriems buvo surinkti (pvz., paskyros ištrynimo atveju), kai atšaukiate savo duotą sutikimą (pvz., dėl naujienlaiškių prenumeratos) arba kai duomenys tvarkomi tik rinkodaros tikslais. Vis dėlto negalėsime ištrinti tų duomenų, kuriuos privalome saugoti pagal įstatymus, pavyzdžiui, sąskaitų faktūrų, kurios buhalteriniais tikslais turi būti saugomos 10 metų, ar duomenų, reikalingų teisinių ginčų sprendimui.
Teisė apriboti duomenų tvarkymą. Tam tikrais atvejais Jūs galite paprašyti, kad Jūsų duomenys nebūtų aktyviai naudojami, o tik saugomi. Tai gali būti, kai ginčijate jų tikslumą arba kai mums jų nebereikia, tačiau Jums jie svarbūs, pavyzdžiui, norint pagrįsti pretenziją dėl įsigytos prekės. Apribojimo laikotarpiu duomenys bus tvarkomi tik minimaliai – pavyzdžiui, tik Jūsų sutikimu arba kai būtina ginti teisinius reikalavimus.
Teisė nesutikti su duomenų tvarkymu. Jūs galite nesutikti, kad Jūsų duomenys būtų tvarkomi mūsų teisėto intereso pagrindu, pvz., kai naudojame juos svetainės analitikai ar personalizuotiems pasiūlymams. Tokiu atveju sustabdysime tvarkymą, nebent įrodysime, kad turime svarias priežastis tęsti (pvz., siekdami užtikrinti paslaugų saugumą ar apginti teisinius reikalavimus).
Teisė nesutikti su tiesiogine rinkodara. Bet kada galite nesutikti, kad Jūsų duomenys būtų naudojami siunčiant naujienlaiškius, priminimus apie neapmokėtus krepšelius ar pranešimus apie išparduotų prekių grąžinimą į prekybą. Tokiu atveju iš karto nustosime siųsti tokius pranešimus ir naudoti Jūsų kontaktinius duomenis rinkodaros tikslu.
Teisė į duomenų perkeliamumą. Kai duomenys tvarkomi sutikimo arba sutarties pagrindu (pvz., paskyros informacija ar pirkimų istorija), turite teisę gauti juos struktūrizuotu, kompiuteriu skaitomu formatu arba paprašyti perduoti kitam paslaugų teikėjui. Ši teisė netaikoma, jei tokiu būdu būtų atskleisti kitų asmenų duomenys ar pažeistos jų teisės.
Teisė atšaukti sutikimą. Jeigu davėte sutikimą duomenų tvarkymui (pvz., dėl naujienlaiškių ar kitų papildomų paslaugų), galite bet kada jį atšaukti. Tai reiškia, kad nuo to momento Jūsų duomenys nebus naudojami šiam tikslui. Tačiau sutikimo atšaukimas nepanaikina duomenų tvarkymo, kuris buvo atliktas iki atšaukimo.
Teisė pateikti skundą. Jei manote, kad Jūsų asmens duomenys tvarkomi neteisėtai arba pažeidžiant Jūsų teises, galite kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją (L. Sapiegos g. 17, LT-10312 Vilnius, https://vdai.lrv.lt). Vis dėlto, rekomenduojame pirmiausia kreiptis į mus – dažniausiai galime greitai ir draugiškai išspręsti iškilusią problemą.
Mes atsakysime į visus Jūsų prašymus dėl teisių įgyvendinimo ne vėliau kaip per vieną mėnesį. Jei prašymas yra sudėtingas arba jų gauname daug, šis terminas gali būti pratęstas dar iki dviejų mėnesių – tokiu atveju apie tai būsite informuoti kartu su priežastimis.
Asmens duomenis mes gauname:
Asmens duomenys gali būti perduoti kitiems asmenims tik laikantis Bendrajame duomenų apsaugos reglamente, kituose galiojančiuose teisės aktuose nustatytos tvarkos ir tiek, kiek nurodyta Privatumo politikoje.
Jūsų asmens duomenis tvarkome ir saugome Europos Sąjungos (ES) ir Europos ekonominės erdvės (EEE) ribose. Tačiau tam tikrais atvejais duomenys gali būti perduodami už EEE ribų, pavyzdžiui, kai:
Tokiais atvejais užtikriname, kad Jūsų duomenų perdavimas atitiktų BDAR reikalavimus. Duomenys perduodami tik šiomis sąlygomis:
Tokiu būdu siekiame užtikrinti, kad Jūsų asmens duomenų apsauga būtų tokio paties lygio, kaip ir tvarkant juos ES/EEE ribose.
Norėdami tinkamai teikti paslaugas ir užtikrinti sklandų mūsų el. parduotuvės veikimą, galime perduoti Jūsų asmens duomenis kruopščiai atrinktiems tretiesiems asmenims. Šie gavėjai veikia kaip duomenų tvarkytojai mūsų vardu arba, tam tikrais atvejais, kaip savarankiški duomenų valdytojai. Duomenys perduodami tik tokia apimtimi, kuri yra būtina paslaugų teikimui, vykdant teisines prievoles ar siekiant teisėto intereso.
Pagrindinės kategorijos, kurioms gali būti perduodami Jūsų duomenys, yra šios:
Visi šie gavėjai gauna tik tiek informacijos, kiek būtina jų paslaugoms suteikti, ir įpareigojami užtikrinti tinkamą Jūsų duomenų apsaugą.
Mūsų interneto svetainėje gali būti pateikiamos trečiųjų šalių reklamos, nuorodos į kitų bendrovių interneto svetaines ar paslaugas bei integruoti papildomi funkcionalumai, tokie kaip socialinių tinklų įskiepiai ar mokėjimo paslaugų teikėjai. Atkreipiame dėmesį, kad šių trečiųjų šalių svetainių ar paslaugų mes nekontroliuojame ir už jų teikiamų paslaugų kokybę, privatumo ar saugumo užtikrinimą neatsakome.
Paspaudę tokią nuorodą ar naudodamiesi trečiosios šalies paslauga, Jūs tampate tiesioginiu šios trečiosios šalies klientu ar lankytoju, todėl Jūsų asmens duomenų tvarkymui yra taikomos būtent tos trečiosios šalies privatumo nuostatos ir naudojimosi taisyklės. Pavyzdžiui, jei naudojatės mokėjimo partnerių (bankų ar mokėjimo įstaigų) paslaugomis, finansinius duomenis pateikiate tiesiogiai jiems; paspaudę „Facebook“ ar „Instagram“ mygtukus mūsų svetainėje, būsite nukreipti į atitinkamą socialinio tinklo platformą, kurioje taikoma jų privatumo politika; naudodami „Google Analytics“ ar „Google Ads“ slapukus, Jūsų naršymo duomenys gali būti perduoti „Google“; o paspaudę ant trečiųjų šalių reklamos banerių galite būti nukreipti į kitas interneto svetaines, kurių mes nevaldome.
Rekomenduojame prieš naudodamiesi trečiųjų šalių svetainėmis ar paslaugomis atidžiai perskaityti jų privatumo politiką ir, jei kyla klausimų dėl Jūsų duomenų naudojimo, kreiptis tiesiogiai į atitinkamą paslaugos teikėją.
Prašome informuoti, jei Jūsų asmeninę informaciją, kurią tvarkome, reikia ištaisyti ir (ar) atnaujinti. Jūs esate atsakingas, kad Jūsų Mums pateikti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Jeigu pasikeičia Jūsų pateikti duomenys, jūs turite nedelsiant Mus apie tai informuoti elektroniniu paštu ar telefonu. Mes jokiu atveju nebūsime atsakingi už žalą, atsiradusią Jums dėl to, jog nurodėte neteisingus ar neišsamius asmens duomenis arba neinformavote mūsų jiems pasikeitus.
Bet kokie šios Privatumo politikos pakeitimai bus skelbiami internetinėje svetainėje ir, esant esminių pasikeitimų, apie juos jus informuosime elektroniniu paštu. Paskutiniai atnaujinimai buvo atlikti 2025-12-02.
13. Išsami informacija apie jūsų asmens duomenų tvarkymą
Žemiau pateiktos lentelė yra sudaryta taip, kad aiškiai parodytų, kaip Mes tvarko Jūsų asmens duomenis. Kiekvienoje eilutėje nurodomas duomenų tvarkymo tikslas, tvarkomų asmens duomenų kategorijos, taikomas teisinis pagrindas pagal BDAR bei atitinkamas duomenų saugojimo laikotarpis.
| Duomenų tvarkymo tikslas | Tvarkomi asmens duomenys | Teisinis pagrindas | Saugojimo laikotarpis | |
| El. prekyba | ||||
| Paskyros sukūrimas | Identifikaciniai duomenys (vardas, pavardė), kontaktiniai duomenys (el. paštas), prisijungimo duomenys (el. paštas, slaptažodis), pasirinkimai (sutikimai su taisyklėmis, privatumo politika) | Sutarties vykdymas (6(1)(b)) | Iki paskyros sukūrimo pabaigos; nebaigtos registracijos – 30 d. | |
| Paskyros administravimas | Identifikaciniai duomenys, kontaktiniai duomenys, prisijungimo duomenys ir istorija, pasirinkimai (sutikimai, prenumeratos), paskyros veiklos duomenys | Sutarties vykdymas (6(1)(b)); teisėtas interesas (6(1)(f)) | Kol paskyra aktyvi | |
| Prekių užsakymo priėmimas | Identifikaciniai duomenys, kontaktiniai duomenys, pirkimo duomenys (užsakymo numeris, prekės, kiekiai, kaina, nuolaidos) | Sutarties vykdymas (6(1)(b)) | 10 metų po kalendorinių metų, kuriais įvyko užsakymas | |
| Apmokėjimų administravimas | Identifikaciniai duomenys, finansiniai duomenys (mokėjimo būdas, operacijų duomenys), apskaitos duomenys (sąskaitos faktūros) | Sutarties vykdymas (6(1)(b)); teisinė prievolė (6(1)(c)) | 10 metų po finansinių metų pabaigos | |
|
Prekių pristatymas |
Gavėjo identifikaciniai duomenys, kontaktiniai duomenys, pristatymo duomenys (adresas, pastabos kurjeriui) |
Sutarties vykdymas (6(1)(b)) |
10 metų po kalendorinių metų, kuriais įvyko pristatymas |
|
|
Buhalterinė apskaita |
Apskaitos duomenys (sąskaitų, mokėjimų ir buhalteriniai dokumentai) |
Teisinė prievolė (6(1)(c)) |
10 metų po finansinių metų pabaigos |
|
|
IT sistemų ir paslaugų saugumo užtikrinimas |
IT ir techniniai duomenys (IP adresas, sistemos logai, naršymo įvykiai) |
Teisėtas interesas (6(1)(f)) |
90 dienų nuo įvykio / įrašo sukūrimo dienos |
|
|
Tiesioginė rinkodara potencialiems klientams |
Kontaktiniai duomenys (vardas, el. paštas, telefono numeris), pasirinkimai dėl rinkodaros pranešimų gavimo |
Sutikimas (6(1)(a)) |
3 metai nuo sutikimo gavimo dienos |
|
|
Tiesioginė rinkodara esamiems klientams |
Kontaktiniai duomenys (vardas, el. paštas), pirkimų istorija tiek, kiek ji reikalinga pasiūlymams pritaikyti |
Teisėtas interesas (6(1)(f)) |
3 metai nuo paskutinio apsipirkimo pas Mus |
|
|
Profiliavimas rinkodaros tikslu |
Svetainės naudojimo duomenys (peržiūrėtos prekės, neapmokėti krepšeliai), slapukų ir sekimo duomenys |
Sutikimas (6(1)(a)) |
|
|
|
Pasirinktų prekių sąrašo ir pirkinių krepšelio išsaugojimas |
Pirkimo duomenys (pasirinktos prekės, nuolaidos, kainos), paskyros identifikatorius |
Teisėtas interesas (6(1)(f)) |
30 kalendorinių dienų nuo krepšelio sudarymo |
|
|
Pretenzijų nagrinėjimas |
|
Sutarties vykdymas (6(1)(b)); teisinė prievolė (6(1)(c)) – vartotojų teisių apsauga; teisėtas interesas (6(1)(f)) – ginčų sprendimas |
Ginčo metu ir 10 metų po galutinio sprendimo |
|
|
Klientų aptarnavimas |
Identifikaciniai duomenys, kontaktiniai duomenys, komunikacijos duomenys (užklausos turinys, susirašinėjimas, skambučių informacija), paskyros duomenys (jei taikoma) |
Sutarties vykdymas (6(1)(b)) – kai aptarnaujami klientai dėl užsakymų; teisėtas interesas (6(1)(f)) – bendrai atsakant į užklausas |
1 metų nuo paskutinės užklausos (nebent duomenys reikalingi ginčo sprendimui) |
|
|
Kokybiškas klientų aptarnavimas telefonu |
Komunikacijos duomenys (garso įrašas, pokalbio turinys, užklausos) |
Sutikimas |
1 metus po pokalbio pabaigos |
|
|
Prisijungimas per „Google“/„Facebook“ |
Socialinio tinklo identifikaciniai duomenys, techniniai autentifikacijos duomenys |
Sutarties vykdymas (6(1)(b)); teisėtas interesas (6(1)(f)) |
Kiek būtina autentifikacijai; toliau – pagal tiekėjų politiką |
|
|
Verslo analitika ir paslaugų gerinimas |
Svetainės naudojimo duomenys, techniniai duomenys, nuasmeninti statistiniai duomenys |
Teisėtas interesas (6(1)(f)) |
Asmens duomenys – iki nuasmeninimo; nuasmeninti – neribotai |
|
|
Chatbotas (DI susirašinėjimas) |
Komunikacijos duomenys (užklausos tekstas, pokalbių istorija), paskyros identifikatorius |
Sutarties vykdymas (6(1)(b)); teisėtas interesas (6(1)(f)) |
1 metai nuo pokalbio |
|
|
Neįgaliųjų funkcionalumas |
Techniniai naršymo duomenys (šrifto dydžio nustatymai, kontrasto režimas, naršyklės parametrai) |
Teisėtas interesas (6(1)(f)) |
Kol aktyvi paskyra / slapuko galiojimo laikas |
|
|
Išparduotų likučių priminimas el. paštu |
Kontaktiniai duomenys (el. pašto adresas), paskyros identifikatorius (jei registruotas), pirkimo/interesų duomenys (pasirinkta prekė, dėl kurios norima priminimo), komunikacijos duomenys (priminimo išsiuntimo faktas) |
Sutikimas (6(1)(a)) – kai vartotojas pasirenka gauti pranešimą apie konkrečią prekę |
Iki priminimo išsiuntimo (kai prekė grįžta į prekybą) arba 1 metus, jei prekė nebegrįžta, nebent vartotojas anksčiau atšaukia savo pasirinkimą |
|
| Klientų aptarnavimas fizinėse parduotuvėse | ||||
|
Vaizdo stebėjimas parduotuvėse |
Vaizdo duomenys (vaizdo įrašai iš prekybos salės, be persirengimo kabinų) |
Teisėtas interesas (6(1)(f)) |
72 valandos (nebent duomenys reikalingi ginčo sprendimui) |
|
|
Grąžinimų ir keitimų administravimas |
Vardas, pavardė (jei pateikiama ant dokumento), pirkimo kvito ar sąskaitos duomenys, prekės informacija, grąžinimo/keitimo priežastis, banko sąskaitos numeris pinigų grąžinimui (jei taikoma) |
Sutarties vykdymas (6 (1)(b)); Teisinė prievolė pagal vartotojų teisių apsaugos ir buhalterinės apskaitos teisės aktus (6 (1) (c)) |
Dokumentai ir įrašai saugomi 10 metų |
|
|
Dovanų kortelių pardavimas ir administravimas |
Kortelės numeris, aktyvavimo ir panaudojimo duomenys, susieti atsiskaitymo duomenys, jei dovanos kortelė siejama su konkrečiu pirkėju – vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys |
Sutarties vykdymas (6 (1) (b)); Teisinė prievolė pagal buhalterinės apskaitos ir mokesčių teisės aktus (6 (1) (c)) |
10 metų pagal buhalterinės apskaitos ir mokesčių teisės aktų reikalavimus |
|
|
Marketingo ir reklaminių akcijų organizavimas fizinėse parduotuvėse (konkursai, loterijos, akcijos) |
Vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys (telefonas, el. paštas), dalyvavimo forma (pvz., konkurso atsakymai, pateikti dokumentai), laimėtojo duomenys, prizų įteikimo faktas |
Dalyvio sutikimas (6(1) (a)); Sutarties vykdymas (jei taikomos konkurso taisyklės – (6(1)(b)); Teisinė prievolė (pvz., laimėtojų registravimas pagal loterijų reglamentavimą – (6 (1) (c)). |
6 mėn. po akcijos/konkurso pabaigos ir prizų įteikimo, nebent ilgesnis terminas numatytas teisės aktuose (pvz., dėl loterijų ar apskaitos reikalavimų). |
|
|
Tax Free paslaugos (PVM grąžinimo užsieniečiams administravimas) |
Vardas, pavardė, paso arba kito asmens tapatybės dokumento duomenys, pilietybė, adresas už ES ribų, pirkimo kvito / sąskaitos informacija, prekės, mokėjimo duomenys, banko sąskaitos numeris (jei taikomas pervedimas), parašas |
Teisinė prievolė pagal PVM įstatymą ir kitus taikytinus teisės aktus (6(1) (c)) |
10 metų (pagal buhalterinės apskaitos ir PVM įstatymo reikalavimus) |
|
| Partneriai / Paslaugų teikėjai | ||||
|
Sutartinių santykių administravimas su juridiniais asmenimis (tiekėjais, paslaugų teikėjais, partneriais) |
Juridinio asmens atstovo identifikaciniai duomenys (vardas, pavardė), profesiniai duomenys (pareigos, atstovaujama įmonė), kontaktiniai duomenys (el. paštas, telefono numeris, adresas), sutarties vykdymo duomenys (susirašinėjimas, atsiskaitymo informacija) |
Teisėtas interesas (6(1)(f)) – užtikrinti tinkamą sutartinių santykių vykdymą ir bendravimą su juridinio asmens atstovais |
Kol galioja sutartis ir 10 metų po jos pasibaigimo |
|
|
Sutartinių santykių administravimas su fiziniais asmenimis (pvz., individualią veiklą vykdančiais paslaugų teikėjais) |
Identifikaciniai duomenys (vardas, pavardė, asmens kodas jei numatyta įstatymuose), kontaktiniai duomenys (el. paštas, telefono numeris, adresas), finansiniai duomenys (banko sąskaitos numeris, sąskaitos faktūros, mokėjimo informacija), sutarties duomenys (sutarties sąlygos, vykdymo informacija) |
Sutarties vykdymas (6(1)(b)); Teisinė prievolė (6(1)(c)) – buhalterinės apskaitos, mokesčių prievolės; Teisėtas interesas (6(1)(f)) – ginčų prevencijai |
Kol galioja sutartis ir 10 metų po jos pasibaigimo |
|
|
Konsultacijų ir susitikimų organizavimas naudojant komunikacijos įrankius („Zoom“, „Microsoft Teams“, „Google Meet“) |
Identifikaciniai duomenys (vardas, pavardė), kontaktiniai duomenys (el. paštas, telefono numeris), komunikacijos duomenys (susitikimo data, trukmė, pokalbio turinys, jei įrašomas), techniniai prisijungimo duomenys (IP adresas, įrenginio informacija) |
Sutarties vykdymas (6(1)(b)) – kai susitikimai susiję su užsakymų vykdymu ar klientų aptarnavimu; Teisėtas interesas (6(1)(f)) – kai organizuojami bendri pristatymai ar konsultacijos dėl paslaugų |
Iki konsultacijos pabaigos, o jei fiksuojama komunikacija (pvz., įrašai ar žinutės) – 1 metus |
|
|
Ambasadoriai |
||||
|
Ambasadorių sutarties sudarymas ir vykdymas |
Vardas, pavardė, gimimo data, kontaktiniai duomenys, banko sąskaitos numeris, socialinių tinklų profiliai, komunikacija su įmone |
Sutarties vykdymas (6 (1)(b)) |
10 metų po sutarties nutraukimo |
|
|
Ambasadorių įvaizdžio naudojimas rinkodaros tikslais |
Nuotraukos, vaizdo įrašai, interviu tekstai, socialinių tinklų turinys |
Sutikimas (6 (1)(a) |
Kol galioja sutikimas arba iki jo atšaukimo |
|
|
Kandidatai |
||||
|
Atrankos proceso valdymas |
Kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, el. paštas, telefonas); profesiniai duomenys (CV, kalbos, patirtis, pageidaujamas atlyginimas, pageidaujama darbo vieta); socialinių tinklų duomenys (LinkedIn profilio nuoroda); kita pateikta informacija (pvz., kur sužinojo apie poziciją, anglų kalbos vartojimo lygis) |
Sutikimas (BDAR 6 str. 1 d. a p.) |
4 mėn. po atrankos proceso pabaigos |
|
|
Kandidatų profilių papildymas viešai prieinama „LinkedIn“ informacija |
Tapatybės ir kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, el. paštas, jei pateiktas); profesiniai duomenys (dabartinės ir buvusios pareigos, darbdavių pavadinimai, išsilavinimas, įgūdžiai); socialinių tinklų duomenys (profesinė nuotrauka, kita vieša LinkedIn informacija) |
Teisėtas interesas (6(1) (f)) – pagrįstų atrankos sprendimų priėmimui |
4 mėn. po atrankos proceso pabaigos |
|
|
Kontaktavimas su kandidatu dėl ateities darbo galimybių |
Kontaktiniai duomenys (vardas, el. paštas), CV |
Sutikimas (6 (1)(a) |
24 mėn. po sutikimo davimo |
|
|
Rekomendacijų rinkimas iš buvusių darbdavių |
Identifikaciniai duomenys (vardas, pavardė, gimimo data); profesiniai duomenys (darbdavio pavadinimas, pareigos, darbo laikotarpis, funkcijos, išėjimo priežastys); rekomendacijos turinys ir papildomi komentarai; rekomendaciją teikiančio asmens duomenys (vardas, pavardė, pareigos, kontaktai) |
Teisėtas interesas (6(1)(f)) – atsakingiems atrankos sprendimams |
4 mėn. po atrankos proceso pabaigos |
|
|
Rekomendacijų rinkimas iš dabartinio darbdavio |
Identifikaciniai duomenys (vardas, pavardė, gimimo data); profesiniai duomenys (darbdavio pavadinimas, pareigos, darbo laikotarpis, funkcijos, išėjimo priežastys); rekomendacijos turinys ir papildomi komentarai; rekomendaciją teikiančio asmens duomenys (vardas, pavardė, pareigos, kontaktai) |
Sutikimas (6 (1) (a)) |
4 mėn. po atrankos proceso pabaigos |
|
|
Socialiniai tinklai |
||||
|
Bendravimas ir sąveika su socialinių tinklų paskyromis („Facebook“, „Instagram“) |
Viešai paskelbtas turinys, komentarai, žinutės, paspaudimai („Like“, „Follow“), kita komunikacija socialiniuose tinkluose |
Teisėtas interesas (6(1)(f)) |
Kol turinys viešas arba kol paprašoma pašalinti |
|
|
Vartotojo turinio (nuotraukų, komentarų ir pan.) paskelbimas Bendrovės socialinių tinklų paskyrose („Facebook“, „Instagram“) rinkodaros ir viešųjų ryšių tikslais |
Identifikaciniai duomenys (pvz., socialinio tinklo profilio vardas), viešai paskelbtas turinys (nuotraukos, komentarai, įrašai) |
Sutikimas (6(1)(a)) |
Iki sutikimo atšaukimo arba kol turinys pašalinamas iš socialinių tinklų paskyrų
|
|
|
Prisijungimas per „Google“/„Facebook“ |
Socialinio tinklo identifikaciniai duomenys, techniniai autentifikacijos duomenys |
Sutarties vykdymas (6(1)(b)); teisėtas interesas (6(1)(f)) |
Kiek būtina autentifikacijai; toliau – pagal tiekėjų politiką |
|